Reklamaci můžete osobně předat na naší prodejně v Praze Komořanech.

V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci přepravní společností, prosíme zašlete zboží na níže uvedenou adresu. Přispějete tak k rychlejšímu vyřízení svého požadavku.

Ekresla.cz
K Nouzovu 1
Praha 12
143 00

Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a přiložit stručný popis závady.

V případě, že chcete reklamovat zboží, které se obtížně přepravuje např. více křesel apod., prosíme nejdříve o specifikaci reklamace na info@ekresla.cz

Navrhneme postup, který pro vás bude nejlepší, případně vám pomůžeme se zajištěním přepravy.

Jak postupovat když…

  • Je přijaté zboží poškozené

    Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
    Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
    Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost.

  • Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

    Prosíme, napište podrobnosti na info@ekresla.cz, kde vám poradíme jak dále postupovat.